Dank voor de leuke reacties guys!
Quote:
Originally Posted by 412 le
Als die van mij weer rijdend is gaat ie van voor in ieder geval omlaag.
|
Daar moeten we het tzt dan maar eens over hebben (hier of zo?) want ik zou zo even niet weten welke veren zouden passen die een 412 voor wat lager leggen. Ik het 'ergste' geval moet de veerschotel eraan geloven, maar dat probeer ik liever eerst even met een andere set veerpoten (kan ik meteen zien welke (gas)dempers er passen. Ze schijnen standaard idd nogal wat makkelijk over te hangen en dat ondanks het feit dat een achterstabilisator (ook) standaard is op deze auto's (!).
Ik moet zeggen, nu ik eronder heb gelegen verbaas ik me steeds meer over het voor die tijd toch wel vrij vooruitstrevende ontwerp in de wielophanging en andere techniek.
Motortje blijft voorlopig heel erg standaard hoor! Ik weet dat ze heel erg mooi kunen lopen en dezelfde motor in m'n type 3 Variant loopt 1:11/11,5 gemiddeld op benzine en 1 op 10 a 11 op gas, dus echt onzuinig zou ik ze niet willen noemen, maar dan staan ze bij mij ook wel erg goed afgesteld natuurlijk
Op wat meer lange stukken moet een 1,7 injectie overigens makkelijk 1 op 14 kunnen lopen!
Nou ja, eerst maar even wat eraan werken en door de apk komen
Greets,
Walter