22-10-2015, 16:28
|
|
Volksforum Aandeelhouder
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Johan1982MK1
Er zit ook verschil in het oude type en het nieuwe type lichtschakelaar. heb je daar al naar gekeken? ik heb het ooit ook gehad, de schakelaars omgewisseld omdat er 1 stuk was (weet niet meer of het toen oud naar nieuwe of nieuw naar oude schakelaar was) en toen brandden alleen de stadslichten en de dimlichten niet.
|
Ik denk dat ik het oud type heb, eentje met 8 aansluitingen. Maar afgezien van welk type deze is, denk ik dat hij stuk is. Of mis ik ergens iets?
De grootlicht schakelaar op de stuurkolom is ook stuk.
Ik heb nog nooit met een werkend Golfje 2 gereden, kan iemand me vertellen wat de standen zijn van de lichtschakelaar? Is stand 1 dimlicht en stand 2 grootlicht, of wordt grootlicht enkel geschakeld via de hendel en is stand 1 stadslicht en stand 2 dimlicht?
Nu ik de schema's die ik heb wat beter bekijk denk ik dat het de laatse optie is? Dat komt dan wel niet meer overeen met het feit dat ik tussen de aansluitingen 30 en 56 geen continuiteit meet door de schakelaar... Want dan zouden mijn grootlichten niet mogen kunnen branden, of zit ik daar mis?
"Cornering perfectly is like bringing a woman to climax.” - Jackie Stewart
|