Hey allemaal..
in het verleden was ik ook al actief op dit forum, maar door verkoop van de auto`s Lupo en Golf1 heb ik alleen wat af en toe wat meegelezen.
Lupo heb ik zo geen foto meer van .
Van de golf1 wel.
Ondertussen 2jaar een Seat Leon gereden, maar door de vele km's toch over gestapt na een Ford Focus 1.6TDCI.
Maar na 2jaar dieselen begon het VAG virus weer te jeuken en we wouden toch voor het gemak een auto erbij!!
En wat kies je dan? Natuurlijk een Seat Arosa :thumbsup:
Alvast wat telefoon plaatjes:
Het is dan wel een Duitser geworden omdat ik deze kleur(Canica bauw) niet kon vinden in NL voor een leuke prijs.
Hij komt uit 2001, heeft 111.000 gelopen en heeft een mega dikke 1.0 motor..
Update vorige week 6-10-2015
Vandaag was het dan zover, naar het rdw met een eendagskenteken om de arosa te laten keuren en de aangifte te doen voor de bpm.
Natuurlijk met vlag en wimpel erdoor.. Ahum :roll: :roll: blijft altijd beetje spannend of alles klopt en je de goeie papieren bij je heb ect.
Bpm papieren in envelop gedaan en achtergelaten, dus nu wachten tot ik een email krijg van de belasting om het resterende bedrag te betalen en daarna worden de kenteken papieren thuis gestuurd.
Van het weekend al het een ander gedaan aan de arosa, flink gewassen(ook onder de daklijsten, achterlichten en motorkap), alle verlichting nagekeken/gerepareerd, radio ingebouwd en remmen voor gecontroleerd(zijn nieuw maar al iets krom)
Ook heb ik alvast een setje velgen op kop getikt! haha.. Niet mijn eerste keus maar ze waren goedkoop en maten stonden mij wel aan.
Keskin Kt3 15" 7j Et25
Banden die er nu omheen zitten zijn Nankang 195-50-15 en worden vervangen voor Nankang 165-45-15 nadat ze bij de Bertil zijn geweest die de randen afdraait en polijst.
Update 9-10-2015
Gisteren velgen terug gekregen en gaan door richting de draaibank!
Zo ziet er al een stuk beter uit..
Bpm is ondertussen betaald, en mag dus bijna de weg op! Hoop na het weekend
Update 13-10-2015
Heb ondertussen al een schroefset opgehaald.
Ben voor TA Technix gegaan ivm de prijs en garantie van 4jaar
Ook heb ik de toplagers al opgehaald.. Straks alles lekker fris monteren!
En vandaag al even gekeken hoever het kenteken gedeelte is.. en GOED nieuws!!
Het word de HF-231-K..
Nu hopen dat de postbode snel langs komt! Kan ik de platen bestellen..
Als er updates zijn lees je ze hier..
Grtzzz