Oeps, wel erg lang geleden dat ik hier wat heb gepost.....
Heb stilletjes aan toch best veel gedaan...., spijlbusforum heb ik nog wel regelmatig een update gadaan, maar hier ff een update van vorige week!!
Vorige week de hele week met 2man aan het vlammen geweest!!!!
Bonne Boorsma heeft me de heleweek geholpen, hier komt hij aanrijden in zijn dikke variant!!
We zijn begonnen met de IRS ophanging, we hebben de orginele baksteun op de torsiebuis weggehaald en zelf een nieuwe gemaakt waar de orginele kever baksteun aanpast.
De beugels voor de draagarmen hebben we rechtstreeks aan de torsiebuis gezet, zonder klembussen.
Eerst alles er aangehecht, toen alles goed uitgelijnd en ff op zijn wielen gezet
Ook hebben we de orginele schokbrekerpunten van de draagarm gehaald en naar achter verplaatst
Hier is alles afgelast en zit alles op zijn plek
De vloeren opmaatgemaakt en erin gekit
Nieuwe achterhoek erin gelast
Voorbumper helemaal verbouwd, hij is iets lager gekomen zodat hij mooi recht komt en hij is een heelstuk naar binnen gekomen zodat hij veel mooier aansluit.
Ook hebben we de slotboutjes verwijderd en de steunen gelijk aan de bumper gelast voor een mooie cleane bumper.
De achterbumper was helemaal krom dus deze recht gemaakt en iets aangepast en ook de steunen aan de bumper gelast en slotboutjes verwijderd
Toen was het dak aan de beurt, vanaf de b-stijl is er een ander dak opgekomen, maar bij het lassen was het voorste stukje er niet mooier opgeworden.
Dus een stuk er uitgeslepen en een nieuw stuk erin gelast
Paar spandjes eringemaakt voor de stevigheid
En nieuw stuk golf 1 dak erin
En aflassen
Nu nog ff vertinnen en dan is dat weer klaar
Ben nu bezig om het dak kaal te halen, wat een pokkewerk :-X :-X
Hier nog wat zweer plaatsjes (dit was halverwege vorige week, hier zijn de bumpers nog niet aangepast enz)
De laatste dingen nog ff en dan kan hij te stralen!!!!