Even naar emmen gereden voor een andere versnellingsbak (ASD)
Met Dasty schoongemaakt!
Ook andere achterschijven gehaald. Zit wat roest op maar even in de draaibank en het is weer vers
ben dus voor de hondermiljoenmiljardse keer begonnen met alles los te trekken.
Hoop nu toch op een joekel van een gat
Ben nu wat laatste steunen in lak aan zetten.
Nog te doen:
- de schijven opsturen voor omboren
- 9" rembekrachtiger regelen met vorkje zodat de 25.4mm hrc erop kan
- bak wissel
- onderstel opbouwen
- wat bouten en moeren bestellen bij de dealer
- bak olie vervangen
- kop weg brengen afpersen en vlakke
- stuurhuis reviverfen
- achteras laten stralen en coaten (geen poedercoat)
- mk4 klauwen geel spuiten
Dus je ziet het nog zat te doen. Ik denk niet dat die van weekend weer rij maar wel volgende week ergens.
gisteren nog wat rubbers besteld
versterkte stabilisator stangetjes voor de VR6
stabilisator rubbers
achteras
en de uniball stofhoesjes
helaas ga deze huidige stabilisatorstang niet passen is een 20mm vr6(niet plus) en die is net te kort :?
dus die gaat ook de bingo weer in voor mensen die g60 onderstel gaan rijden maar ipv 18mm stabi een 20mm willen
ook wiellagers van SKF besteld voor de achteras
Vr6 stabilisatorstang is ook gevonden. Dus weer even naar Barneveld rijden.
Enigste wat ik nog zoek is een 9" rembekrachtiger met vorkje
Gisteren was ook de remdrukverdeler binnen gekomen. Dus die kunnen we er ook tussen klappe
ook ben ik met een groupbuy bezig voor hydraulische handrem(meerdere kleuren leverbaar). dingen kosten iets van 13dollar maar met wat man meer scheelt het in verzend kosten. uiteraard alles op zie site is goedkoop zoals leidingen remverdelers. heb er nu al 13 in bestelling. ik ga wel de cilinder van de handrem vervangen voor een andere want voor die 13 dollar zal het weinig goeds zijn. mocht er nog iemand intresse hebben stuur maar PB.