View Single Post
  #101  
Old 29-09-2015, 10:55
EMP EMP is offline
Forum Regular
 
Join Date: Aug 2011
Posts: 202
Default

kuch stoffig hier

Lange tijd niets gepost.
Carterpan wissel is uitgevoerd er zit nu weer een origineel vw pannetje onder, deze heb ik voorzien van een nieuw likje verf.
Nieuwe pakking er op en hij is weer dicht!
moest helaas veel los waaronder het spruitstuk en de aandrijfas: beschrijving van de wissel hier: klik

ook de uitlaat goed gehangen en een andere midden demper geplaatst (micro demper van simons) alleen is deze niet zo micro maar goed hij hangt er netjes onder.
met originele midden demper beukte hij tegen de onderkant aan dat is nu opgelost -thumbsup-

daarna starten maar liep erg beroerd, na 2 avonden hier mijzelf blind op gestaard te hebben en niet kunnen bedenken wat het probleem was en wel 400x de bougiekabel volgorde gecheckt te hebben
maar mijn vraagbaak geraadpleegd -hug- half uur aan de lijn maar ook hij wist het niet meer tot dat -dj- maar waarom heb jij de rembekrachtiger op cilinder 2?
ik: ja dat is toch de meest rechter cilinder? doh -koffiedrinken-
Nope ik had de firing order gezien als cilinder volgorde (dan doet tie ut niet....)
telefoon neergelegd en snel de kabels gewisseld en gestart en hij liep als een zonnetje!
note to self 1234 -1342 maar dat ga ik nooooooooit meer vergeten.

daarna naar Sjon voor een afstel sessie (nogmaals dank daarvoor -hug- ) het was een ruig ritje naar regio Utrecht inclusief rode pijpen bij aankomst -naughty-
de ontsteking stond wat fout hahahaha
erg leerzaam en gezien dat ik nog wel wat spullen wil hebben voor in de eigen garage

inmiddels zijn de carbs er weer een paar keer af geweest om met de sproeier grote te spelen eerst groter wat niet lekker liep
daarna na sproeier maat 128 dit loopt prima en zit bijna bij het goed mengsel.

het enige is dat de motor in toeren nog na ijlt als je van verzet wisselt
hij doet dit niet als je flink aan het gas hangt. dat is dus een beetje vreemd.
misschien dat dit iets met de stationairsproeier te maken kan hebben -dunno-
het is wel rijdbaar maar als je voor een stoplicht weg rijd is het vervelend.

nu ben ik de runners aan de binnenzijde wat vloeiender aan het maken ik wilde dit met tin doen maar ik heb hier nog geen succes mee geboekt helaas.
eerst waren de runners niet schoon genoeg na een vuurkorf sessie zodat ze schoon gebrand waren is het nog steeds niet gelukt.
ik heb waarschijnlijk verkeerd vloeimiddel gebruikt...
word vervolgd iig.





ook nog een golf 2 cl lipje onder de auto gemaakt alleen is deze er inmiddels weer af wat er was niet mee te rijden elke drempel was het wel SCHRAAP



bij Paul (Polofundriver) ook nog een setje alleycat rally special opgehaald deze voorzien van nieuwe bandjes
deze gaan tijdelijk onder de auto tot ik de andere alleycat rally special velgen klaar heb.
de smoors gaan er onder vandaan deze zijn eigenlijk veel te breed voor een steilheck.
nog nog even centreeringen maken en dan kunnen ze er onder

__________________
www.poloC.nl
Reply With Quote