View Single Post
  #14  
Old 27-09-2015, 13:30
Yaza Yaza is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Sep 2015
Posts: 11
Default

Dat van die kunststof tank is een goeie opmerking! Het probleem is dat hij gewoon niet oppakt boven de 2500 toeren. Je moet als het ware gedwongen overschakelen naar een hogere versnelling. Rotor en verdelerkap zijn vervangen en ook de kabels zijn goed. Het is echt een brandstofprobleem.


Quote:
Originally Posted by heinz74
je zou eerst kunnen beginnen checken voor de massa
van blok naar de kas..alswel het ontstekings gedeelte ,er hoeft maar 1 slechte bougiekabel tussen te zitten..en je hebt zoiets al rotor en verdeelkap kunnen ook ingebrand zijn..
roest in de tank zal wel meevallen aangezien het een kunstof tank is..
er kan wel iets verstopt zitten waardoor de injectie niet of nauwelijks benzine krijgt..maar dan zou hij meer doodvallen ipv stotteren ..
als je hem rond de 2000 toeren plankgas trapt, houd ie dan in of trekt hij dan gewoon hard op?..als hij dan echt doodvalt met zo'n 'bwoooop' geluid dan krijgt hij i'd'd te weinig peut..
ook kun je luisteren naar de brandstofpomp ,als hij veel kabaal maakt ,kan hij aan het overlijden zijn..,maar mijn ondervinding is meestal of hij doet het wel -of niet..
dat begint met het regelmatig zonder reden stilvallen en bijvoorbeeld een uur later gewoon weer starten..dit herhaald zich totdat one day hij echt kapot is..

blijft een beetje moeilijk zoeken vanachter het toetsenbord..zonder naast de auto te staan
Reply With Quote