25-09-2015, 07:49
|
|
Postwhore
|
|
|
|
ja, totdat die tiptoetsen vuil werden..(van het roken binnen bijvoorbeeld)
mijn grootouders hadden ik meen een Philips of Aristona (jongere generatie ->huh?)
als er dan een vrachtwagen door de straat reed kon het zo maar zijn dat hij op een ander kanaal sprong ...hahaha
@Niels..wij hadden thuis 1 van de eerste VCC2000's van Philips..ding moest je met een heftruck op zijn plek zetten.kreng was echt loeizwaar..gingen banden in te grootte van een broodtrommel die je aan weerskanten kon opnemen/afspelen
oja een Pac-Man of Donkey Kong ..heb ik ook nog gehad..ik heb ook nog ergens een Optimus Prime uit de eerste generatie nog in de originele doos liggen..
lijkt wel gisteren..maar toch zeker 25 jaar geleden minimaal nu..
ik kan me nog herinneren dat er een zwarte 83er GTI nieuw hier bij de dealer stond..is naderhand geleverd aan een familielid van de Wenneker/Dujardin jenever hierzo..(familie van der Tuin)..mensen met genoeg centen ,zo'n ding kostte toen rond de 30.000 gulden nieuw..bijna 2x het jaarsalaris van mijn vader toen..
onbegrijpelijk..
tegenwoordig komt men pas rond zijn 25e van het HBO..(iedereen moet zonodig professor worden)..
iedereen van mijn leeftijd in mijn omgeving ging naar de LTS of de huishoudschool om vervolgens met zijn 16-17 jaar te gaan werken..als schilder ,metselaar ,automonteur ,timmerman,noem maar op 10- 12 uur per dag als het even kon..
daarna eerst nog in militaire dienst 11 of 9 maanden en alles..
kom daar tegenwoordig maar eens om..gaat niet gebeuren denk ik..
|