25-09-2015, 07:48
|
VW Fanatic
|
|
Join Date: Feb 2014
Posts: 324
|
|
Quote:
Originally Posted by DÁ-BRT
Inlaat en uitlaat spruitstuk pakkingen altijd vervangen!
De 1.6 inlaat is NIET pas op een 1.9 motor. De 1.6 heeft ovale inlaat poorten en de 1.9 heeft D vorm kanalen. Hierdoor zal je inlaat niet dicht zijn
Je kan gewoon het 1.9 spruitstuk pakken.
Zit er aan de voorzijde van de brandstofpomp wel of geen extra solenoid met een stalen leiding die naar de riemzijde van de pomp loopt (naast de leiding waar de brandstof binnen komt?)
|
Ik heb inderdaad het verschil gezien tussen een 1.6 en 1.9TD spruitstuk.
Zal denk ik deze opnieuw moeten demonteren om de juiste te gebruiken.
Maar als de pakkingen nog goed zijn, ben je als nog ''verplicht'' om nieuwe pakkingen te zetten?
Wat betreft de dieselpomp.
Deze heeft 2 draadjes lopen die naar de startvervroeger loopt en de andere die daar bij hoort is voor de pomp zelf.
Wat ik van plan was, al die bedradingen eruit inclusief die ronde stekker, en daarna alle waterflenzen van de AAZ eruit en de JR flenzen erop + de bedrading van de 1.6TD erop zien aan te sluiten.
|