20-09-2015, 19:26
|
|
Postwhore
|
|
Join Date: Jul 2012
Posts: 1,362
|
|
altijd een Kjet boven een carb motor..dat sowieso..
maar als je echt alles wil vernieuwen kost het een vermogen..,bij een 76er GTI resto kan ik me er nog iets bij voorstellen..dat het allemaal zo moet..
maar het systeem is zo fragiel en zeker op die leeftijd..
ik heb zels nog een tijd rondgereden met een K star op mijn 1,8 GTI ,om op 95 te kunnen rijden met een 5e injector ..was leuk ..
maar dat was toen...niet nu..er zijn zoveel andere oplossingen ,die minder kosten en beter lopen..
ik bleef altijd zitten met een veelste laag toerental in de opwarmfase (eerste gedeelte op de temp meter)wanneer de motor stationair amper 600 toeren loopt..en dat is niet goed voor de oliedruk..zet het gedimt grootlicht aan en hij valt bijna stil..
later na revisie en tuning liep hij toch net een betonmolen vol stenen ..dus afgestelt op 1000 toeren en verder niet naar omgekeken..
maar het blijft een klote systeem..Motronic of Digifant is altijd beter..Motronic is nog zelf inlerend ook (tot zekere hoogte)...
|