Quote:
Originally Posted by roka
Een zwarte hemel doet in mijn ogen totaal geen afbreuk aan een nette R32, het is echt veel mooier hij word er geen cent minder waard van.
Volgens mij wilde je van deze auto gaan genieten dus ik zeg doen die hemel!
Ik hoop alleen dat hij niet uit elkaar gaat om vervolgens volledig opnieuw opgebouwd te worden... :-)
|
Nee, deze gaat niet uit elkaar en ik vind hem mooi zoals hij origineel is. Echter komt er nog wel een schroefsetje onder en nog wat van die dingetjes om de puntjes op de i te zetten. Voor het custom-werk heb ik de mk2
Het is echter al eens mis gegaan met een Leon Cupra die ik destijds al wel speciaal had gekocht voor het verbouwen en dat liep helaas anders door gezondheidsproblemen. Daarna heb ik niks meer met de Cupra kunnen doen voor mijzelf, maar hij gaat toch race-klaar gemaakt worden door de nieuwe eigenaar.
Origineel was de Cupra niet echt mijn ding en dat ligt met de R32 wel anders, want ik heb toch wel een bijzondere klik met deze auto. Dit is dan ook op de mk2 na, de eerste auto die ik naar prive heb gehaald en prive rijd ipv op het bedrijf te laten staan.
Ik kan voor mijzelf geen raceauto bouwen omdat ik toch niet kan/mag gaan racen. Een paar rondje circuit voor de lol is een ander verhaal natuurlijk, maar daar ga ik geen auto speciaal voor bouwen en zou zonde zijn van de tijd en het geld.
Misschien dat je nog wel gelijk heb ook voor wat het zwarte hemeltje betreft. Ik zou er ook graag de mooie kuipstoelen in willen hebben, maar dan het liefst in het stof als deze ook leverbaar zijn geweest. Ik moet alleen een beetje uitkijken dat ik er niet te veel geld in ga steken