View Single Post
Old 11-09-2015, 21:25
Tom-Mk2Vr6's Avatar
Tom-Mk2Vr6 Tom-Mk2Vr6 is offline
VW Guru

Quote:
Originally Posted by John B
We zijn ons ervan bewust dat er wat moet veranderen, was niet aanwezig maar zelfs vanaf hier kon ik zien aan foto's en filmpjes en reacties dat we moeten veranderen.
Goed punt en heb al wat ideeën de andere kant van het water op geschoten. Maar geloof ook dat minder mensen interesse hadden om zelf naar het podium te gaan?

Maar bij deze kunnen we nu een afspraak maken dan Chris dat als je er volgend jaar bent met de mk2 dat jij op het podium komt gedurende de dag voor een interview door mij?

Het was idd rustig op het podium. Ik had ook het idee dat er niemand van de organisatie het voortouw nam. Pas toen simon de microfoon pakte gebeurde er wat. Hij vroeg nog wel of ik het podium op kwam, maar ik stond vooraan het podium vast geparkeerd, dus ik kon geen kant op. Als er maar eens 1 auto het podium op is geweest, volgen er vanzelf meer, maar daar ontbrak het wel aan..

Verder was het echt weer een super mooie show, heb een super weekend gehad! De eerste show met mijn Scirocco, echt niet normaal wat een reacties daarop kwamen. En ook nog eens best of show runner up gewonnen, dus mijn weekend kon niet meer stuk! Het blijft voor mij zowiezo toch altijd wel de mooiste show van het jaar

Reply With Quote