View Single Post
Old 03-09-2015, 09:54
M1974 M1974 is offline
VW Addict

Quote:
Originally Posted by yuli
Soms koop ik namelijk nog wel eens wat op MP vaak bij zo'n advertentie met 1 foto of zo'n lekkere beknopte omschrijving van iemand die aan het opruimen of de zooi zat is. Ga het halen soms geluk, soms pech en dan houdt ik het mooiste voor mezelf en de rest verkopen voor een mooi bedrag met de juiste omschrijving.

Zo financier ik mijn hobby met mijn hobby

Ik heb het idee dat heel erg veel mensen dit doen. En daarom vind je maar weinig goede spullen aan een redelijke prijs.
Toen ik porsche klinken wilde hebben, heb ik wel vier keer achter het net gevist en steeds popten dezelfde klinken een paar dagen later of zelfs dezelfde dag weer op bij een andere verkoper, maar dan met een uitgebreidere omschrijving en een huizenhoge prijs.
Met een setje electrische recaro stoelen precies hetzelfde al een paar keer meegemaakt. Die heb ik nu nog steeds niet.
Als de prijs goed is moet je eigenlijk per direct vrij nemen en gelijk erom gaan, anders is het weggekaapt door "(hobby)handelaren".

En als ik zelf eens leuke goede spullen te koop zet, dan krijg ik bijna alleen maar reacties van mensen zonder geld, die met pokemon stickers, een vespa ciau, of lenzo's willen ruilen.
Ik vraag me soms wel eens af hoe al die hobby handelaren daar mee omgaan? Ik zou er "gek"van worden.
Reply With Quote