02-09-2015, 19:35
|
Volksforum Donateur
|
|
|
|
@yuli: ik wil nu zeker wel, t is alleen een kwestie van n mooie en nette te vinden hè. Wil geen resto projecten of auto's die niet in de ori kleur staan. En hoewel ik jouw Golf erg fraai vind, wil ik geen zwarte auto (heb er al twee in die kleur...) en ga ook geen 10 of 12 k betalen voor een 'gerestaureerde' waar vanalles niet aan klopt, zoals cabrio dashboards etc. Of 15k op Lenso's... Halfords klapdakjes laat ik ook graag voorbij gaan etc... Verder heb ik niet zoveel eisen
Die paarse van nu op MP valt dus af, hoewel dat zo vanaf de foto's wel een nette lijkt en voor n acceptabele prijs als je t mij vraagt. Maar niet voor mij dus en ja, ik weet dat nu beduidend meer zal moeten gaan betalen dan de (omgerekend) €1800 die ik in 99 voor mijn knoertharde en 100% ori en complete W65 heb betaald. Bij verkoop kreeg ik dat er ook voor terug mede omdat ik hem 'gunde' aan de nieuwe eigenaar (die hem nog steeds in bezit heeft overigens.) Die gunfactor begrijp ik heel goed en hopelijk vind/tref ik iemand die er ook zo over denkt en mij zijn GTI 'gunt'. T is hier niet helemaal de juiste plek, maar als die iemand met n dergelijke GTI hier meeleest of zo iemand kent dan hoor ik t graag.
En ff over onderdelen, heb nog n hele nette 3 dl zender spoiler op zolder. Wat zou dat nou waard zijn? Idem voor witte in.pro achterlichten? Mag evt via pb
|