Zoals eerder al een discussie is geweest over dat een oldtimer een goede investering kan zijn kan ik nu wel bevestigen.
Ik had een oude Ferrari/Dino 208GT4 gekocht voor de handel en heb deze inmiddels goed kunnen verkopen waardoor ik nu het geld over had om eens een mooie auto te kopen die ik zelf heel graag zou willen hebben zonder op te hoeven letten of hij wel zijn waarde behoud enz.
Ik heb gisteren een mooie VW Golf R32 DSG kunnen kopen uit 2008 met maar 71K Km op de klok.
Deze auto heb ik gekocht van een man die het held nodig heeft voor het kopen van een huis. Zijn vader was de eerste eigenaar en is 2 jaar geleden overleden waar hij deze auto van heeft geërfd en hem met pijn in zijn hart moest verkopen.
Hij is voorzien van Xenon, Digitale Radio, Navi, DSG, Multifunctioneel stuur enz, maar hij heeft geen leren bekleding en schuifdak wat ik geen probleem vind.
Ik wil hem zo veel mogelijk origineel houden, maar voor naar de meetings wil ik er wel een schroefsetje, andere 19" wielen onder zetten en een sportuitlaat monteren. Verder zal ik hem origineel houden, maar wel de delen vervangen waar een krasje op zit enz om hem zo netjes mogelijk te maken.
Welke wielen ik wil weet ik nog niet en vind het heel erg moeilijk om wat e vinden wat hier mooi onder staat. Mocht iemand een goed idee hebben, is dat zeker welkom