View Single Post
Old 31-08-2015, 21:02
Dopue's Avatar
Dopue Dopue is offline
Forum Regular

Default Politie!

zeker weten na al die tegenslagen en gezeik met de auto ben ik er wel ontzettend blij mee.

vandaag was me auto bijna in beslag genomen door de politie toen ik verf ging halen voor de bumpers

me vlotter gaf aan dat er nog een kwart tank in zat maar hij was eigenlijk gewoon leeg dek dat vlotter kapot of blijf hangen ofzo.
dus stond midden op een rotonde stil

ik hem aan de kant geduwd komt oom agent langs met de vraag of het goed ging?
waarop mijn antwoord was ja ik duw de auto ook altijd de weg over in de regen
waarop ze omdraaide en gelijk naar me toe kwamen met dat de auto niet verzekerd gekeurd en omgekeurd was want hij zei gelijk een 1.6benzine heeft niet zo joekel van een IC

na mij weten is alles goed maar heb een of ander artikel 45/54 ofzo aan me broek waarom in een brief thuis krijg waarmee ik naar het bureau moet om alle papieren van de auto te laten controleren om zo te bewijzen dat alles goed is....het stomme is en zal je altijd zien heb ik gisteren de papieren uit de auto gehaald omdat me dak niet goed dicht wil en lekt en bang was dat de alles vochtig werd

naja we gaan binnekort lekker bakkie doen op het bureau en gewoon weer verder. overigens kan ik niet wachten tot me nieuwe onderstel eronder zit.
Reply With Quote