bij de rdw geweest.
Was gewoon goed. Was wel even momentje dat mr rdw begon over herkomst van motor maar dat is goed gekomen
-Inbouw had die niks op aan te merken wel dat het niet origineel was
-Gewicht heb ik geen idee van hij was me in eerste instantie vergeten te wegen. Dus moest ff rond rijden om hem op de weeg brug te zetten....rij net het hoekje om trap ik dat haakje van de gaskabel uit het pedaal
ff snel achter het gebouw dat ding erin gefrot en hem op de weeg brug gezet. kreeg de keur papieren in handen gedrukt die ik bij de balie moest brengen maar kon niet 123 zien wat het gewicht was. maak niet uit zolang het maar onder de 950 is
-Rem verschil was voor 14% waar je 30% mocht hebben.
Achter remde die 99% had geen verdeler ertussen maar maakte niet uit. Heb al dwars gestaan dus hoop dat die heel rap word na geleverd.
-Roet meting was 0.4
Owja ik ree bijna me carterpan aan snot toen ik de put op reed. Er zit zo ingebouwde krik in waar ik ff overheen klapte
Nu nog apk regelen en dan kunnen we alleen leuk spul op de auto bouwen
....eindelijk naar anderhalf jaar
vandaag weer even verder gegaan met het plus onderstel.
de linker as gestraald en de rechter uit elkaar getrokken voor stralen.
ook de klauwen nu definitief in de blanke lak en dan ken ik ze eindelijk in elkaar zetten en zal de volgende post van de klauwen pas weer zijn als ze op de auto zitten
had een aandrijfas geregeld maar toen ik hem grondig ging bekijken zag ik dit
helemaal niet opgevallen en ik heb dagelijks dit soort assen in me handen
een echte burn vr6 geweest
gelukkig weer via via een andere geregeld waar de splines wel recht van zijn.
alvast bedank sjaakie (niet de schroefset man)
straks als me broer thuis is met de creditcard even schijven en blokken bestellen.
bij boelm zo nog even voor wat tientjes halen en dan hoop ik echt alles te hebben voor het nieuwe onderstel
en dan heb ik misschien nog een grotere knip en plak update maar daar ga ik pas wat over vertellen als ik het daadwerkelijk in handen heb