Zo he, he, daar zijn we weer. is een beste reis van haarlem naar Gulpen (zuid zuid limburg) Maarja, hier het verhaal.
Vrijdagochtend ,moets me Ovaal naar de Apk nog ff de toeter gemonteerde en de ghandrem aangespannen. en HUpppp naar de keuring . als was bijna goed. moest alleen een niuewe lamp in links voor, dus wij terug naar het hok en die lamp vervangen, en weer op weg naar de APk garage (600 m verder) rij ik een bochrt voor die garage, trap ik door me koppeling heen,
Dus kever terug nara het hok en de motor er uit gehaadl, laat ik bij het loshalen nog de ratel met verlengstuk en doppie 17 op me kop vallen. gelijk me hele hoofd onder het bloed. (bleek de koppelings vork gebroken te zijn, dus einde verhaal)
Dus we hadden een goede basis voor een leuk weekend.
Dus robin en Micheal in de ovaal en ik mocht in de Mex. van Robin.( nog bedanbkt)
Heel lang rijden naar gulpen want om de zoveel meter staat er een file op die A2 dus na 5 uur bij gulpen aangekomen. tentje opgezet en in de zon gaan zitten. die avond kwam ons veldje verder vol te staan met Kvers uit venlo.
Zaterdag rutsig aan ged aan en in de zon gebakken, ook lekekr daar in het zwembad gezwommen. S'avond weer erg gezellig gehad met de venlonaren. Alleen de taal van hun is ff af en toe moelijk te begrijpen. maar was erg gezellig.
Zondag erg mooie dag weer met toen wel lekekr veel auto's en erg mooie,
Dus was ff een korte beschrijving, want me beeldscherm valt weg door de hooikkoorts. me ogen klemmen dicht, zal er morgen foto's opzetten.
groeten jasper