View Single Post
Old 24-08-2015, 14:23
rob rob rob rob is offline
Forum Newbee

Deze service is ongelooflijk waar kan je op een zaterdag avond om 20u nog naar bellen met je problemen ? En dan komt het team nog 250km naar mij toe gereden ? Dit was onwaarschijnlijk en zat toen redelijk verveelt dat wilco zijn Kids en vrouw in de steek liet hier voor ook wilco zijn helpende hand stond meteen klaar ervoor NOGMAALS BIG THANKS TEAM DUTCHBUILD !!! De rally zelf was ongelooflijk leuk zeker met deze wagen en vermogen . We hebben niks maar dan ook echt niet stuk gehad of wat dan ook waar ik zelf zeer veel schrik voor had maar uitgereden en nog de eerste plaats behaald echt top . De tegenslagen ? Ja hoort erbij waarschijnlijk en het is gelijk wilco vermeld dit is geen show wagen deze wagen wordt gebruikt als een dagelijkse auto ik rij er wel enkel in het weekend mee maar als ik in stap is het minstens voor 150km gewoon omdat het zalig rijd 😁 . Er komt ook nog een volgend project en ongetwijfeld dat deze bij dutchbuild word gemaakt uiteraard ! . Nogmaals dank aan het team dutchbuild
Reply With Quote