View Single Post
  #11  
Old 23-08-2015, 14:03
Renegade Renegade is offline
VW Guru
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 779
Default

Even nog een update hierover.

Gisteren met de multimeter een continuïteitsmeting gedaan van lambda stekker tot ecu stekker, kreeg een mooie constante pieptoon dus de bekabeling is 100% goed. Ondertussen ook nog alle vacuümslangen vervangen, dv nagekeken, boostlektest gedaan, benzinedruk gecontroleerd, lmm schoongemaakt met alcohol en nog steeds houd blijft de code terug komen :GRR:

Ik weet nog een aantal potentiële kandidaten maar het lukraak gokken en vervangen houd ooit een keer op aangezien mijn budget niet oneindig is.

Wie kan mij helpen of de volgende onderdelen het kunnen zijn:
- LMM kan een te lage meting geven die toevallig in de buurt komt van de originele,
- Temperatuursensor, is wel al een nieuwe model groene sensor,
- Injectorseals,
- Turbo is slecht aan het worden, kan misschien zijn druk niet meer en daardoor blijft de opgebouwde druk achter tov de inspuiting waardoor de lambda buiten meetbereik komt,
- ECU deels overleden.

Als iemand uit ervaring een oplossing weet of ter plekke de wagen (uiteraard tegen betaling) kan nakijken hoor ik het graag !
Reply With Quote