Bedankt voor jullie positieve reacties
Om mee te beginnen wil ik even laten weten dat ik niet alles alleen doe en alleen kan
Vooral met de elektronica heb ik hulp van iemand die ik al heel lang ken en samen met mij steeds verder gegroeid is in zijn kunnen en kennis
Mijn werk is vooral het mechanische gedeelte, plaatwerk/Lassen, verbeteren en aanpassen van constructie zoals de wielophanging, de projecten uitdenken en begeleiden etc. en het draaiend houden van het bedrijfje natuurlijk.
Ook voor het mechanische werk heb ik er tegenwoordig iemand voor bij lopen die mij help in zijn vrije tijd. Ook deze man ken ik nu al meer dan 10jaar en weet goed wat ik aan hem heb, en wat hij ook al zeker bewezen heeft
Ik heb genoeg werk om een paar man in vaste dienst te nemen, want lang niet alles word op een forum of FB geplaatst natuurlijk. Dit zou op papier waarschijnlijk een verbetering zijn, maar ik wil geen commercieel bedrijf worden waarbij alles alleen nog maar om het geld verdienen gaat en het concept waarmee ik ooit begonnen ben uit elkaar zou vallen wat ik echt niet wil.
Ik zie al deze complimenten dan ook naar allen die mij helpen en deze passie met mij willen delen, want dit is voor ons meer dan alleen even wat werk klaar maken
Dit is een idd een vreemde keuze, maar het is voornamelijk tot stand gekomen doordat deze man veel werkzaam is in Rusland en de benzinepompen daar dun gezaaid zijn. Diesel is daar makkelijker te verkrijgen schijnt, en hij heeft nu een veel grotere actieradius en een lager verbruik waardoor deze man dit als oplossing heeft bedacht. Natuurlijk had hij ook bv een Audi kunnen kopen, maar ik begin steeds meer te begrijpen waardoor hij juist deze Bentley wil blijven rijden, want wat is dit een fijne, stille en goed afgewerkte auto zeg
Ik hoop binnen 3 weken met deze auto te kunnen gaan rijden, want hij liet mij afgelopen week weten dat hij wil, dat ik er zelf eerst nog een 2000km mee moet gaan rijden alvorens hij hem op wil halen
![Rolleyes](http://www.volksforum.com/forum/images/smilies/rolleyes.gif)