15-08-2015, 00:10
|
|
Volksforum Aandeelhouder
|
|
Join Date: Nov 2012
Posts: 1,994
|
|
Quote:
Originally Posted by DIY
Inderdaad, ar1g3, helemaal akkoord met je!
Het is inderdaad best een prijzig onderdeel. Ik heb em net nieuw gaan kopen in de automaterialenzaak. Was een 200 euro ( heb er supperkorting dus voor mij kwam het op 14b0 ofzo). Mijne is van "LPI" maar staat gelijk aan OEM onderdeel is me verteld.
Mijne is dus ook aan gort, vandaag de nieuwe eronder gemonteerd (teringklusje als je geen brug/put ter beschikking hebt )
Nu staat ie eronder, begin ik met het bleeden van het systeem. Vreemd genoeg rechtsachter geen druppel olie, links allemaal normaal. Weet er iemand met zekerheid wat ingang / uitgangen zijn? Ben zo dom geweest de leidinging niet te labelen. Normaalgezien heb ik ze er hetzelfde op aangezien hardlines toch min of meer op positie blijven staan waar je ze losmaakt. Maar ik zie het effe niet. ( ps klauwen zijn ook vernieuw, flexibels door staalflex dus dat zou allemaal goed moetten zijn. Iemand een idee hoe dit te monteren? Ik vind het zelfs niet direct in het werklplaatshandboek . (hoe het onderdeel erin moet wel maar de hardlines staan niet genoemd.
|
Normaal zijn de twee bovenste die voor de wielen, en de twee onderste die van vanvoor komen. Wil morgen wel nog eens kijken bij mijn auto, maar als ik in de etka tekening kijk zit het toch zo in elkaar.
__________________
'88 Golf 2 1.8 GTI 16v PL(project)
'01 Passat B5.5 1.9TDI PD
'95 Passat b4 1.9 TD (RIP)
"Cornering perfectly is like bringing a woman to climax.” - Jackie Stewart
|