28-01-2004, 00:11
|
|
REALLY Bored
|
|
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,468
|
|
Quote:
Originally Posted by VolkswagenRacing
Is t voor die schodempers trouwens wel goed als je eerst een gaar op de ene stand rijd dan de andere? Ze adviseeren toch ook om daarom geen andere veren op je orginele dempers te zetten. Is het ook niet zo dat die (niet hardheid instelbare schroefset) op elk punt even stug blijven dus als je m heel laag gooit hij dus nog steedts de zelfde veerweg heeft (dus aanlopen?)?
|
euhmz... maak het nou niet moelijker dan het niet is...
Als je lager gaat zal ie inderdaad korter inveren... Voordeel schroefset: Je kunt em precies zo zetten als jij em wil hebben.. net die cm. voor het oog, of toch nog 1 cm. oomhoog doen achter als ie daar aanloopt... als je eenmaal de stand hebt die je zint... dan laat je em zo staan, en lijn je hem toch uit....? Mocht je ooit andere velgen krijgen, of toch voor het oog iets willen verlagen/hogen... dan zou je eventueel weer kunnen schroeven, en laat je hem nog eens lijnen.
Theoretisch is zoveel op alles aan te merken.... ik ga zelf gewoon schroeven als het me uitkomt. Een slechte set is slecht.. een goeie is goed, en alles heeft een bepaalde levensduur... Maar of je nou 3 jaar op één stand rijdt, of op drie andere standen... volgens mij maakt het geen hout uit.
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
|