View Single Post
Old 04-08-2015, 19:49
Dopue's Avatar
Dopue Dopue is offline
Forum Regular

vond in een hoekje van de schuur nog een Cupra schijf(g60 is zelfde) om even te passen

pas dus niet....

nu blijk dit niet te kunnen....word me ook pas verteld als ik de zooi gekocht en gemonteerd heb.

maar goed.
heb dus me ouwe naven gestraald en even snel zwart gespoten en opgestuurd voor omboren naar 4x100.

hopelijk snel binnen.
heb dus nieuwe lagers besteld...kakzooi wat een zonde.

heb even globaal gemeten en denk dat de VR6 schijven perfect vallen met mijn S2 klauwen. (minder offset)...achteraf vrij logies

heb ook nieuwe 25.4mm HRC besteld remdrukverdeler en nog wat klein spul.
de 5x100 naven zijn 36tands ipv 22 dus heb ook gelijk maar nieuwe homikenten besteld. heb op mivw een linker aandrijf as geregeld. dus die as kan ik straks ook klaar maken. moet alleen nog de rechter Plus aandrijfas (mag zonder homikineten)

heb via via toch maar een ASD bak gekocht met kabels dus die ga ik zaterdag halen.

ook heb ik de achterste motorsteun getraals en opnieuw in de kleur gezet.

ben nu nog bezig met de 20mm stabilisatorstang. deze kom van een passat 35i VR6. geen idee of die pas anders heb ik zo een andere gehaald.

als die goed gekeurd is voor hele tering bende onder de auto gezet en kan ik kijken wat ik achter wil gaan doen. FWD is wel beetje pussy
Reply With Quote