26-01-2004, 22:58
|
|
REALLY Bored
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by VolkswagenRacing
Juiste ET waarde ja, en 195 breed. Als het toch aanloopt zou ik ipv 45 ook 40breed kunnen nemen.
Ik heb zelf wel vertrouwen dat dat moet lukken. Maar als je een set koopt (bijvoorbeeld fk) Zitten er toch dempers bij die stugger zouden zijn als orgineel? Minder kans op doorhangen als op je orginele dempers alleen andere veren zetten. (vind schoef set beetje zonde geld als je t toch niet een aantal x kan aanpassen zonder uitlijning)
|
Hmmz... stel je hebt een vaste set.... zit je vast aan de 60/60 bijv. maar uiteindelijk blijft het toch aanschaven.... dan moet je toch ook weer investeren. Heb je een schroefset... gewoon schroeven, en laten uitlijnen, uitlijnen kost je 30 euro... mag een keer vind ik dan. Maar als je een keer de goeie stand hebt.. dan laat je em uitlijnen, en kom je er voor de rest niet meer aan.... Mocht je ooit kiezen voor kleinere velgen... en wil je lager.. dan kan dat. alleen even schroeven, en kost je 30 euro uitlijnen. Maar jah.. hoe vaak wil je schroeven.... En wat heb je er voorover...
Heb zelf heel wat geschroefd in het begin... toen had ik em zoals ik hem wou, en heb em uit laten lijnen. Wil binnenkort toch weer wat naar benee... vind het net even mooier voor het oog... naja, laat ik em weer eens uitlijnen. maar ben ik voor 30 euro wel op de hoogte die ik nu toch weer graag wil..
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
|