Thread: Dikke of dunne?
View Single Post
  #77  
Old 29-07-2015, 12:09
heinz74's Avatar
heinz74 heinz74 is offline
Postwhore
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 1,361
Default

niet alles in die periode was bagger..je had een duitse stijl..me verchroomde 8v's op Webers .13 inch eronder..felle kleuren ,lila ,mint etc..
er was ook een britse stijl..meestal de wat op het btcc gebaseerde..Premier Vehicle services heeft mooie auto's gebouwd..ook bijvoorbeeld Bini Youssaef.of Hiten Patel waren mooie type 2's..onder de 1's de legendarische Type 1 van Simon Faiers of de rode van Simon Dawes..
dat waren stuk voor stuk auto's die vandaag de dag zeker niet zouden misstaan..
persoonlijk was ik ook meer van die look..al kan ik dat OEM+ van vandaag ook wel mooi vinden..
duitse auto's hebben die polyester troep niet nodig..gewoon mooi op een stel nette wielen en een dik blok onder de kap ,that's all

wbt dat F&F gebeuren..de auto's uit de film gaan op hun manier nog wel..(moet er geen 1 van ,behalve die Yenko Camaro)
maar gasten hierzo in holland met een 1,1 Saxo met 17 inch eronder ,een betonmolen vol polyester rommel en vleugeldeuren ,neon pijpen eronder..en natuurlijk een open filter en ditto pijp..

goddamn..daar is het ergens onderweg goed fout gegaan in het bolletje
Reply With Quote