View Single Post
  #34  
Old 12-07-2015, 16:41
Dopue's Avatar
Dopue Dopue is offline
Forum Regular
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 191
Default

er is weer zat gebeurt

- Vr6 fusees klaargemaakt met nieuwe lagers/naven etc voor plus onderstel.
- Afgedraaid G60 Vliegwiel gemonteerd samen met versterkte koppeling.
- Bak weer aan de motor gemonteerd en compleet in de auto gehangen.
- Zwarte Powerflex in de voorbalk geperst.
- IC/KVS systemen weer aangesloten.
- Front gedeeltelijk gemonteerd.
- S2 klauwen gepast op de fusees.

fusees:







Vliegwiel:




Vliegwiel weegt 5.768kg -29% van origineel
vliegwiel bouten Part NR: 902 061 03 €3.05 de stuk bij de dealer

Regen of niet wij gingen weer aan de bak.


Ook een nieuwe krukaskeering er tegen aan geplakt






CYP bak erweer tegen aan.



Mocht iemand het nog benieuwd naar zijn de moment waardes
Nieuwe vliegwiel bouten 60nm +90graden
Nieuwe koppelingsplaat bouten 25nm (kom niet zo nauw)

Andere motor zit er weer in.


bij aanschaf zag ik ook dat er in de turbo een bout/tap vlak was afgebroken. na wat klooien hebben we hem eruit gekregen.

Eindelijk tijd gevonden om de powerflex erin te kunnen persen



alles weer motorisch compleet gemaakt.



Yellow claws ga ze van de week weer uit elkaar trekken om ze in de blanke lak te zetten.






(Ja de klauw zit inderdaad op de verkeerde kant. )

auto moet alleen nog optijd gezet worden en olie te vervangen en dan kunnen we hem eens starten kijken of dit beter is als de vorige.

PLUS onderstel is bijna klaar moet alleen subframe nog goed stralen en in de epoxy primer spuiten. voor de S2 remmen moet ik nog remblokken hebben en Opel Mariva schijven bestellen
zijn ook 280mm 4x100 maar die zijn dikker als g60 schijven 25mm ipv 22mm. betreft de 1.7DTCI (heb je in 5x100 en 4x100) je zit wel met het naafgat achja daar is de draaibank voor

En me missende rubber werd nagestuurd dus za ik morgen wel binnen krijgen
Reply With Quote