Quote:
Originally Posted by Erik Baas
Is dat spul wat jij voor het dashboard gebruikt hebt ook goed voor bv. bumpers?
|
Ja daar werkt het ook goed op, er staat op dat het eigenlijk juist voor een buitentoepassing is
Quote:
Originally Posted by Neill_s
Wat een ongelofelijk mooie mk1! Opgebouwd met mooie onderdelen en oog voor detail. Kleine opmerking over de balance bar adjuster. Deze is mooi geplaatst, maar tijdens het rijden (racen) niet bereikbaar om af te stellen. Is het niet handiger om deze binnen handbereik te hebben, iig tijdens het testen?
|
Bedankt!
Goeie opmerking, als het goed is kon ik er evengoed nog net bij (is al weer even geleden dat ik dat getest had) maar veel dichterbij kon die ook niet omdat de kabel die er aan zit niet veel langer is
Quote:
Originally Posted by jwst
Waarom het dashboard niet geflockt ?
1.6 is dat voor een bepaalde klasse?
Of zo licht mogelijk?
|
Heb ik over getwijfeld maar ik vind dat eigenlijk nooit zo mooi dat flocken, wat dat betrefd hou ik van het originele dash om het nog een beetje het gevoel te geven dat je in een Golf 1 rijdt
Vandaar ook nog de tittentellers ipv een Digi-dash. Denk ook niet dat het dash erg reflecteerd, mocht dat wel zo zijn dan kan het altijd nog
De 1.6 is eigenlijk ontstaan uit het idee van bergcup, die ook met de lichte 1.3/1.4's 8v/16v rijden die een hoop toeren draaien, ik vindt dat echt super. Dat idee is inmiddels wat ge-evolueerd tot de 1.6 16V, wat in basis nog hetzelfde lichte blok is, alleen met meer cc's en dus wat makkelijker meer vermogen uit te halen