View Single Post
Old 23-06-2015, 22:34
knarfmk1's Avatar
knarfmk1 knarfmk1 is offline
Shifting Up! DSG7 Donateur Less talk, more action!

Ik zal hier ook weer eens updaten

De spatbordrandjes achter zitten achter nu eindelijk vastgekit!
Een beetje warm maken deed de truuk

Ik had nog maar 2 banden dus de andere 2 ook maar even besteld en gemonteerd door Rick

De remleidingen naar achter zijn ook afgemaakt, hier miste nog de aansluiting naar de klauw.

Had nog remblokken besteld voor de voorzijde, wilde eigenlijk Ferodo DS3000, maar die zijn blijkbaar niet leverbaar voor dit type klauw? Er zijn wel wat gelijkwaardige of betere (maar dure) alternatieven, maar heb voor nu Ferodo DS2500 gekozen, aangezien deze de helft van de prijs zijn..
Deze zullen hun werk ook erg goed moeten kunnen doen, heb er met de Volvo goede ervaringen mee in ieder geval!

Nieuwe voorruit en rubber besteld en geplaatst, ook met dank aan Rick :

Aangezien ik zelf nooit een sticker recht of zonder luchtbellen kan plakken, deze achterklepsticker maar even laten plakken.. en zit supernetjes!

Verder ben ik nog bezig geweest met de tank, Ik heb de tankbeugels laten poedercoaten, de alu-vulhals die op de tank zit gespoten en een rubber gezocht die de boel mooi kan afdichten tussen de carrosserie en de tank.

Tank even schoongemaakt en anti-klots schuim er weer in:

Rubber en onderste beugels op zijn plek:

De passing tussen de tank en het rubber was echt super strak, ik kreeg de tank er amper in, maar met wat overtuigingskracht en apenkooien achterin de golf zat hij uiteindelijk toch meteen de vulslang, ontluchtingsslang en retourleiding ook gemonteerd:

Past mooi strak:

Verder heb ik voor de deuren de rubbers klinken en sloten nieuw binnen en gemonteerd. Ook heb ik de Lexaan ramen besteld, deze zullen als het goed is deze of volgende week binnen komen Als die binnen zijn kunnen die gemonteerd worden en gaan de deuren en achterklep er weer in
Reply With Quote