Hallo,
Sinds een kleine tijd heeft mijn golf moeite om vooruit te komen. Met name in de 4de en 5de versnelling, maar nu ook steeds vaker in de derde versnelling.
Als ik in de 4de versnelling rij, en het gas vol intrap is hij letterlijk niet vooruit te branden, en gebeurt helemaal niks qua snelheid.
Je voelt de motor een soort van, inhouden(?) alsof je tegen de wind in rijdt een soort van tegendrukkend gevoel, best lastig uit te leggen.
Nu moet ik er bij zeggen dat het niet altijd het geval is, 4/10 x heb er ik er geen last van. Het is met name dus in de 3/4/5de versnelling als ik het gas vol intrap.
Het is zeer vervelend omdat het zo onvoorspelbaar is, ik durf niet meer in te halen bijv omdat ik niet weet of de auto wel snelheid kan maken, ook vermijd ik nu snelwegen omdat het zo verschrikkelijk lang duurt om op 120 km te komen.
Ik las ergens dat het misschien het benzinefilter wel was, dus die heb ik vervangen en dat heeft helaas niet geholpen. (Stationair loopt hij trouwens prima)
Heeft iemand anders een idee wat het zou kunnen zijn? Ik dacht misschien de benzinepomp? Aangezien hij de problemen geeft als de motor veel benzine nodig heeft?
Alvast bedankt,