View Single Post
Old 21-06-2015, 12:16
boerher boerher is offline
Forum Regular

Ik heb hem in eerste instantie voor mezelf gemaakt, ben sowieso niet de eerste. Kwam op het idee door dit forum, plus ik vond dat het goedkoper kon. Met name de tweede post.
Heb een eigen cad tekening gemaakt door zelf de dimensies op te meten. De middelste sleuf zal ik misschien nog aanpassen, daarnaast zal ik nog andere materialen overwegen. Qua ontwerp van de sleufgaten moet ik bekennen dat ik die heb overgenomen. Dit is om scheuren te voorkomen doordat verschillende warmtegeleiding- en uitzetting coëfficiënten op elkaar gaan inwerken. Daarnaast heb ik aan de bovenzijde het middelste draadeind iets lager geplaatst. Dit om de pakking op nog maar 4 van de 5 gaten aan te moeten passen.

Het is hier geen verkoop topic, maar een ideeën topic. Al bundelen we al onze ideeën komt er iets veel beters uit dan alles voor onszelf houden. Als ik hem verkoop zal het voor niet veel meer dan de kostprijs worden. Puur om de hobby hier onder ons betaalbaar te houden.

Daarnaast ben ik ook bezig met de turbo demper. Ook hiermee ben ik niet de eerst maar kan wel het ontwerp versimpelen om kosten te besparen.

Met vriendelijke groet,

Alexander
Reply With Quote