08-06-2015, 10:31
|
Forum Regular
|
|
|
|
ff een klein updateje
Ondertussen langzaam aan bezig de auto weer in elkaar te zetten. Ondertussen zitten o.a. het (nieuwe!) stuurhuis erop, de rembekrachtiger inclusief nieuwe remcilinder en alle nieuwe remleidingen / nieuwe remkrachtverdeler / nieuwe remklauwen etc. onder de auto, zijn alle kokers en holle ruimtes behandeld en hangen dingen zoals het kachelhuis en de ruitenwisser motor weer in de auto.
daarnaast heb ik nu de deurpanelen compleet ! en de stoelen als het goed is ook! dus dan klopt mijn hele interieur weer!
Foto: (paneel is enkel wat vies)
Als laatste heb ik eind vorig jaar bij het Volkswagen museum in Duitsland het wel bekende geboortecertificaat opgevraagd. Na 8 maanden heb ik hem eindelijk gekregen (zolang is de wachttijd!) . De auto is eind september 84 gebouwd en is begin oktober als Lhasa Green LA6V GTI vanuit de Fabriek naar NL - Amersfoort gegaan. Daarnaast zat er een extra formulier bij met de mededeling dat het motorblok dat erin zat (en volledig gereviseerd er weer in komt) het originele motorblok is! matching numbers dus
Bonus foto: ik had bij de auto een aantal interieur delen gekregen, waarvan ik even gekeken heb wat ik kan gebruiken en wat alleen handig is als reserve stof/wang etc. Enkel de achterbank en de achterpanelen waren in goede staat en 1 grijze stoel (ik moet groen hebben). 2 groene stoelen zijn helaas niet bruikbaar, maar alleen goed voor reserve stukken stof of wang vulling. maar zoals gemeld heb ik als het goed is 2 stoelen gekocht. (oja de grill op de foto is een "reserve" grill )
|