Thread
:
VW Golf mk2 TTRS Sequentiële 6-bak 4Motion Racer
View Single Post
#
306
03-06-2015, 19:24
DutchWilco
Postwhore
Bedankt voor jullie positieve reacties
Ik hoop dat het met deze bodykit zo mag uitpakken als dat ik in mijn gedachte heb
Inmiddels heb ik de delen binnen die ik heb laten lasersnijden en wat ik tegen de binnendorpels ga lassen. Hierdoor word de dorpel veel sterker en heb ik de onderplaten waar de kooi op komt te staan. Ook komen er kokertjes tussen de tunnel en deze plaat voor de pedalbox en de de stoelframes enz:
Ik heb een lijst aan spullen die ik nodig heb en graag wil hebben voor deze auto. Het stuur heb ik in Italie kunnen kopen en is een stuur waar alle belangrijke knoppen in zullen komen zoals voor de verlichting, richtingaanwijzers enz.
De knoppen zullen straks Wireless gaan werken met een soortgelijke set die hier onder te zien is, maar heb ik nog niet. Ik probeer alles stap voor stap bij elkaar te sparen en deze set voor de schakelaars staan nog op het verlanglijstje
Verder ben ik druk bezig om de achteras passend en goed te krijgen zoals ik hem wil hebben. De draagarmen zullen in uniballs komen zoals de Supercopa en de TT-Cup auto dit ook heeft. De fusees zijn van de TTRS en heb ik al klaar liggen.
Ik wil er perse de Gen1 haldex in hebben omdat de nieuwere generaties nog niet met een stand alone controller aan te sturen is. Ook is het zo dat voor deze Haldex alle delen los te bestellen zijn en de nieuwere alleen als ruildeel kan worden vervangen. Ook is het mogelijk om hier een sperr in te zetten wat bij al de andere ook niet gaat.
Omdat de TT-RS veel breder is dan de mk2, heb ik het subframe in zijn geheel aan moeten passen en smaller gemaakt. Echter is er nu niet genoeg ruimte voor de Haldex en daar ben ik nu alles voor aan het aanpassen.
Ik heb er diversen buizen en ander oud spul aan gelast om alles op zijn plek te houden en gaan er later weer vanaf
Word vervolgt
DutchWilco
View Public Profile
Send a private message to DutchWilco
Find all posts by DutchWilco
Add DutchWilco to Your Buddy List