View Single Post
Old 29-05-2015, 14:23
Deckedm Deckedm is offline
VW Guru

thx..

Gisteren de waterpomp vervangen, en net even ritje gedaan... paar keer stekkertje van de lmm af... dus dat heb ik even veranderd zodat dat niet meer gebeurd en alles ziet er goed uit.
Boel en dan ook een boel rare gekke scheve gezichten als de screamer erin komt, mensen kijken naar je alsof ze een spook hebben gezien :LOL:

Terug weg begon het te regenen, en dan kom je erachter dat het gewoonweg waardeloos is zoveel vermogen, ben je sperloos dan is het te triest voor woorden om in de regen op het gas te gaan met 1.4 bar.

Zondag de eerste "grotere" rit naar de VAG meeting in Hollandscheveld, en misschien komen we onderweg wel wat tegen, paar van hier gaan daar ook naartoe, mooie locatie en met al over de 800 aanmeldingen en mooi weer in het vooruitzicht beloofd dat een leuke meeting te worden.

Het bouwpakket zag vandaag dus ook voor het eerst regen in zijn nieuwe pak, en heb hem gelijk maar buiten laten staan zodat ie er wat aan kan wennen.

Wat pics...

Ben echt smoordruk met het werk en de weekenden vliegen ook om, maar hopelijk volgende week Zaterdag dat ik langs Piet kan om de rolkooi te monteren en de gordels vast te zetten... net even wat veiliger allemaal

BTW de 312ers heb ik binnen voor achter,maar ik moet daar nog maar even mee aan de slag met de achterremmen, want hij remt te hard... van de week al compleet in de drift met de oud Golf en was maar weer handig dat ik jaren de driftmeister ben geweest in de m3s en m5en, anders had ie nu op de sloop gestaan