View Single Post
Old 23-05-2015, 20:07
Shon's Avatar
Shon Shon is offline
VW Guru

Quote:
Originally Posted by Deckedm
Mn mk3 zit rond de 1080 kilo

Gisteren auto even uit laten lijnen en de wielen gebalanceerd, en dat maakt toch een aardig verschil

Stukje gereden en even 1.4 bar geprobeerd.. en tja.. wat er dan gebeurd nu met frisse koppeling,grotere turbo en screamerpipe is uhmm :shock:
Bij 100 trekt ie nog 2 mtr streepjes en bij 120 voel je hem nog wat zoeken/graven... maar daarna is het een kanonskogel, geluid wat ie dan produceert is absurd.

Boostcontroller staat nu op 0.9 bar en 1.4 voor als we wat serieuzers tegen komen, kan nog s 1.6 proberen maar 1.4 is nu al genoeg om hem niet eens vol open te kunnen trekken op een binnendoor weg.

Laatste paar kms voor mijn huis nog even ingetrapt en binnen no time 260 op de teller, maar dan vindt ik het ook wel welletjes in zon bouwpakket, met de langere bak moet ie 300 lopen, maar daar heb ik de ballen niet voor in ieder geval.

thuis aangekomen, stoom onder de kap vandaan, en de waterpomp overleden of de pakking ervan... dus van de week nog maar s een middag aan besteden en een fris pompje erin en dan kunnen we weer s proberen.
Zal dan kijken of ik een 100-200 tellerfilmpje kan produceren, moet rond de 6.5 sec kunnen.

johan heeft klein clipje gemaakt met zijn china telefoon, geeft een klein idee wat voor sound ie produceerd , niet van al te beste kwaliteit, maar het geeft je een idee

https://youtu.be/VGIyUqH8PdI

Dat gaat als een malle
Ik zou ook van mijn fiets afvallen als dit voorbij komt gestoven..Maar zou toch blijven smilen spijtig van de waterpomp, je hebt toch weer even funn gehad. Je kan ook niet verwachten dat alles heel blijft bij zo'n fris project en zo'n bruute kracht.