ja moet maar even binnenkort denk ik..
Nou , had 2 startmotors via Johan, beide niet passend... dus hoppa in de auto gestapt en naar Douwe gereden in het ooooh zo mooie Driezum.
Die had nog een vette vr6 startmotor liggen
, die erop gedopt, draden natuurlijk weer verkeerd om want ik ben een beunhaas... omgewisseld... en klik klik... zat vast... paar keer tikje gegeven en in de versnelling de auto wat aangeduwd en hoppa... daar was de VRT weer...
Even stukkie om om het nieuwe spul s wat te testen.... uitlaatgeluid is anders met de grotere AR... klinkt nog voller/harder, screamerpipe heb ik geen woorden voor, had er ook een op de 306T maar dit is andere koek! mega luid!
Stukje achter de Jumbo langs,fietsen 2 dames.. gas erop en screameren en ze flikkerden bijna van de fiets af want bij beide gingen beide handen naar de oortjes.. en tja.. op zon leeftijd zonder handen fietsen :LOL:
Even 1 bar aangetikt.. dan zit de gang er al goed in... morgen even verder testen en ff kijken wat er 1.4 + gebeurd, koppeling is perfect!
Viel me alleen weer op hoe ontiegelijk benzine zon VRT neemt...
en ik had deze al s een paar keer gespot dat ie voorbij kwam stuiven bij mijn huis...
Ontzettend vet ding... maar die zou nog raar nat gaan tegen het blauwe bouwpakket met zijn 520 pk en bijna 1900 kilo :LOL:
Kerel weet wel van gas geven, dus komen we vast nog wel s tegen deze zomer en de gopro hangt al klaar aan het dak.
Morgen even de plaatstelijke tunermeeting bij de MAC bezoeken, Martijn maatje van me komt ook met zijn VRT, en daar is vast wel wat te vinden om ongenaardig hard op de flikker te geven want het is een komen en gaan van " tjuners" :LOL: