View Single Post
Old 08-05-2015, 08:18
NielsDub NielsDub is offline
Volksforum Donateur

Volgens mij geeft het 'standaard' sportonderstel 20 mm verlaging en het S-Line sportonderstel 30 mm. Ik had op mijn B7 A4 Avant geen S Line pakketten, maar er zaten wel allerhande opties op zoals sportstoelen, zwarte hemel, 3 spaaks sportstuur met geperforeerd leer, dus kwam aardig in de buurt, qua interieur dan. Auto was ook voorzien van Audi sportonderstel. Toen er een achterveer kapot ging, heb ik er rondom een Eibach Pro Kit onder gezet (kostte nagenoeg hetzelfde als 1 enkele orig Audi veer...) En met die Eibach kit stond ie nog zo'n 1,5 a 2 cm lager t.o.v. het ori sportonderstel. Dus zal af-fabriek wel 20 mm verlaging geweest zijn. Wat mij er verder bij opviel was dat ie vooral aan de voorkant veel mooier lag. Ook vond ik de Eibachs iets minder stug dan de ori veren. Dus waarschijnlijk veerde de auto bij stilstand al iets meer in met die zware 2.0 TDI die erin lag.

S-Line exterieur heeft wat meer of grotere spoilers en skirts en afwijkende bumpers. E.e.a. afhankelijk van type Audi. Bij single frame grille lopen de lamellen dieper door naar beneden. Bij oudere types A4 zie je onder aan de portieren o.a. dikkere strips.
Reply With Quote