Hallo,
Ik heb een caddy dsl van 2000 1Y
@vwspeed 2015
En een schade caddy tdi bijgekocht van 2001 ALH (20 februari 2015)
(oude caddy musicboy)
Nu moet de tdi motor in de schadevrije caddy..
Motor wou ik op subframe laten staan en wisselen
Kabelboom plug en play?
Startblokkering omzetten: ring chip in sleutel, kastje in dashboard en ecu?
Pedalen met koppelingsleiding?
Verder mods:
Egr eraf zoek nog een arl/azs egr/stopzetklep met intercoolerslang
Uitlaat "open" zoek nog anti dreun demper.
Azs inlaat *reeds aangeschaft.
110pk verstuivers *reeds aangeschaft.
Renault :tu-d: megane senic 2 2.0dci intercooler ooit al eens gered van het oud ijzer ivm veel olie in de koeler.
Ecu is ooit al eens gechipt bij vag-techniek.
11 april de tdi uit de sloper gehaald.
Gisteren 2 mei de sd uit mn eigen caddy nu zo snel mogelijk de tdi er in :mrgreen:
Gisteren avond
AZS inlaat gemonteerd met turbodrukmeter aansluiting.
Egr verwijderd
Interne pompdruk herstelt
Morgen de verstuivers vervangen voor 110pk verstuivers.
En dan hopelijk een passende stopklep/egrklep monteren. Wie weet welke egr/stopzetklep ik moet hebben die aan mijn asz spruitstuk past en op mijn originele alh intercoolerbuis past?
of waar je IC buizen kan krijgen voor een schappelijke prijs met slangen (bochten)
De rest lukt me.
Mvg John
P.s. Tips en tricks altijd welkom
Als de motor ombouw klaar is staat het volgende op het programma:
*Achterbumper wisselen
*Achterdeuren wisselen
*Achterwisser werkend krijgen
*Slot in achterklink omzetten voor mn eigen
*Eigen achterruiten in nieuwe deuren zetten en blinderen
*Voorportieren omwisselen
*Elektrisch bediende ramen omzetten in nieuwe deuren
*Turbodruk meter inbouwen
*Linker voorscherm wisselen
*JBL versterker en sub inbouwen
*Treinhoorn inbouwen
*Nieuwe voorbumper
*motorkap laten spuiten