Thread: Corrado G60 USA
View Single Post
Old 30-04-2015, 07:22
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by R.icky
Dit dakje zat in mijn donor, fabrieks af met een rol zodat ik t kon afdekken.

Maar idd, roest bij de wielkasten, knipperlichten in het zijscherm, dorpels, dakraam, spoiler, ga maar door zo..

Erg mooi dakraam en heb ik nog nooit eerder gezien in een Corrado

Een vroeg model is dit niet (92), maar ik heb al diversen laswerk gedaan aan Corrado's en was voornamelijk aan de achterzijde het roest wat ik tegenkwam bij het ombouwen naar de Syncro achtervloer.

Net als bij de Golf mk2, zijn er veel standaard plekken die aangeven hoe de staat van de rest ook ongeveer is. Gek genoeg zijn er veel mk2's erg rot, maar er zitten er ook tussen die bijna niks mankeren. De Golf G60 is over het algemeen slecht, de Rallye nog slechter, maar een wat oudere type met lichte motor is vaak al veel beter. als met het wassen de modder/zand elke keer netjes is weggehaald uit de afwatering en de wielkasten kan dit al een groot verschil maken. Er staan er tegenwoordig nog maar weinig in een garage, maar ook die kunnen het verschil maken tov de auto's die dag en nacht buiten staan.

Ik zit niet te wachten op een restauratieproject, dus geef ik liever meer uit voor een nette dan dat er werk aan zit.

Mocht dit niet wat worden, zal ik rustig door gaan sparen om weer een Lotus Elise te kunnen kopen. Geen VW, maar een hele leuke auto om mee te rijden, is niet van blik, goedkoop in vaste lasten, maar op de onderdelen en de aanschaf na dan, want die zijn best wel aan de prijs.
Reply With Quote