29-04-2015, 22:30
|
|
Postwhore
|
|
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,167
|
|
Quote:
Originally Posted by R.icky
Ik heb 4 Corrado's gehad, 90'er met gereviseerde lader, schuif/kanteldakje en recaro leer...problemen met het uitlaatpsruitstuk en lekkages, 2de Corrado, USA model, motorproblemen en Glader kapot...3rde Corrado, gele 90'er, kapotte lader en stationair problemen. 4de Corrado, 91'er met origineel glazen kantel/schuifdakje zonder problemen met de motor of lader, grijs leer..gesloopt voor een swap in m'n Golfje xD
Nee ik koop nooit meer een Corrado G60 en raadt t ook niemand aan behalve om de motor te reviseren en in een Golf te bouwen.
|
Geweldig, Je noemt hier een hele rij met motorproblemen, maar de Motor is na een revisie wel goed voor in een Golfje
Lijkt mij dat hij na een revisie ook weer goed is om terug te zetten in de Corrado
Je spreekt over een glazen schuif-kanteldak. Weet iemand of deze ook los te koop is en te vervangen is met de stalen schuifdak ?
Bij deze rode is de bekleding los van het schuifdak en het glas vind ik veel mooier en zou de perfecte oplossing zijn voor mij ?
|