21-04-2015, 22:41
|
VW Guru
|
|
|
|
8)
Mn maatje Johan, was al druk aan de gang met het bewerken van de adapters,toen ik een pmtje kreeg van Jan , die dacht dat VR6 schijven minder offset hadden ( vlakker) dus dan de mijne , dat idee had ie wat..
Dan ga je natuurlijk even wat zoeken en GVD... wat blijkt heb ik dus schijven van een mk4 gti, die offset is een 17/18mm anders en daar ligt dus het probleem.
Zijn mij verkocht als zijnde VR6 schijven, wat qua formaat en dikte etc ook overeenkomen, alleen de offset is anders.
Om nu dan even weer nieuwe vr6 zimmermannetjes te kopen is eigenlijk ook niet de oplossing, want ik moet minimaal 5mm breder dan hoe mijn wielen er nu onder staan achter ivm de remmerij.
En dat gaat gewoonweg niet lukken of je moet de wielen er achterlijke breder/uitstekend onder kwakken achter.
Nu met de Gti schijven, win je weer wat ruimte vanwege de offset van de schijf, zelfs Epytec weet dit niet, want hadden ze deze schijf gepakt en de adapter ietsjes aangepast , dan kunnen ze behoorlijk meer setjes van deze setup verkopen.
Want 99% komt gewoonweg niet weg met hun wielen en deze setup.
Dus Zaterdagavond nog even alles precies nameten voordat er geboord/getapt gaat worden en dan moet het loslopen..
:tu: