Poosje geen updates maar wel druk met de MK1 bezig geweest.
Blok er toch weer uit gehad omdat de motorruimte smerig en verkleurd was deze toch nog schoongemaakt en overgespoten. Direct de accubak eruit gehaald omdat ik deze toch achterin ga plaatsen.
Voor:
Na:
Toen ik destijds de automatische spanner eraf heb gehaald en deze heb vervangen voor een vaste spanrol heb ik deze vast gezet met een rvs bout. Dit zat mij nooit lekker omdat rvs en aluminium behoorlijk gaan vreten heb ik deze toch maar vervangen voor een gegalvaniseerde.
Laatst viel *Jeroen* ook een waterlekkage op aan het blok deze direct maar verholpen omdat het blok er toch uit was.
Hierna het blok er weer in gezet. Ik moest de achteruitrijschakelaar ook verwisselen die omdat de bak in de weg zit. Omdat ik hem wil omkeuren en de achteruitrijschakelaar APK plichtig is. Even aan het zoeken geweest en eentje van een Golf 2/3 gepakt. Deze heeft dezelfde aansluiting als een mk1 en het m12x1.5 draad wat in de golf4 bak zit. Het past net...
Daarna de rembekrachtiger geplaatst en de remleiding passend gemaakt. Hierna koppelingskabel aangesloten.
Ook tussen de bedrijven door bezig geweest met de kabelboom. Dit valt toch wel tegen maar wel leuk werk om te doen. Het meeste werk zit hem in het uitzoeken. Binnenkort wou ik de kabelboom inpluggen op de kabelboom van de Golf 1. Iemand hier nog nuttige tips bij?
In de tussentijd heb ik ook de steuntjes klaar voor de IC en radiateur. Dus hier gaan we ook snel weer mee verder. Ook een SPAL ventilator besteld. Iemand nog montagetips om deze degelijk vast te zetten?
@Floris-jan1
Het is een standaard 20vt AUM blokje. Wou deze nog wel laten chippen bij JD.