Geen RS4 gehad Ronald
Wacht op wat pics van playboy, duik zo eerst mn nest in want zometeen weer nachtdienst
Hij heeft vannochtend setje schermen pas gemaakt, de door mij mee gebrachte schermen waren bagger, maar dat heb je met die repro rommel.
grille weer netjes, zat raar deukje in
Dan nog even mijn achterremmen verhaal, na eindeloos alles af te hebben gespeurd ben ik er uit, ik gebruik mijn 4 pots Porsche 996
Dit in combinatie met de Epytec kit, die serieus knaken kost @ 430 euro
Ga even kijken wanneer ik dit doe want ik heb nog genoeg te doen met de ombouw etc en daar gaat ook weer serieus geld in zitten.
Epytec kit komt compleet met nieuwe naven voor achter, de brackets, en voor de handrem gebruik je dan S3/R32 achterklauwen, die gebruik je dan alleen voor het handremgedeelte,
280mm VR6 voorschijf komt dan achterop, ik heb gekeken naar andere varianten en dan ben je ook boel geld kwijt en kun je zelf nog aan de slag met adapters etc en gezeik en moeite en weet ik veel wat.
Dit is alles plugplay en wel zo fijn.
S3/R32 klauwen heb ik ook nog niet,maar is eigenlijk dan ook niet eens prio 1, want zonder handrem rijdt ie ook prima, en dan kan ik later altijd die er nog bij zoeken en opbouwen.
Heb nu voor de biggest mothafuckers en achter is het te triest voor woorden, net een lekker wijf zonder tieten, die je eerst de borstkas nog in moet trappen wil het wat op tieten lijken, plus heb ik een remmenfetish en ist gewoon sexy 8)