Kleine update van vanavond
Deze week kwamen enkele onderdelen binnen om de auto te kunnen starten.
Dus vanavond met volle moed aan de slag gegaan.
Luchtfilter monteren, verdelerkap vast zetten, ECU aansluiten en de vacuumslangen aansluiten en nalopen.
Vloeistoffen toegevoegd en een final check. Sleutel omdraaien.... Niks, brandstofpomp gaat niet rond. Toch maar even de sleutel verder draaien om te zien of de startmotor rond gaat. En wat denken jullie? Hij gaat rond, maar zoooo traag en met tussenpozen.
De aansluitingen doorgemeten op het relais en ik heb continue plus en met het contact ook geschakelde plus. Maar geen pomp. Als ik de 30 verbind met de 87 (brandstofpomp) dan begint ie wel te pompen. Dus nog geen idee wat dat moet zijn.
Van de startmotor weet ik het ook nog niet.
Dus al bij al weinig opgeschoten
Daarna, om toch bezig te zijn, m'n remklauwen gereviseerd. Nieuwe rubbers en zuigers.
Toen m'n originele klauwen gedemonteerd om de adapters voor m'n Girling klauwen te monteren. Dit ging allemaal verassend goed, zonder enige vorm van tegenslagen.
Dit was echter te mooi om waar te zijn. Ik kan namelijk de remklauwen niet monteren omdat ik niet de juiste bouten heb, 12x1,5. Die van de originele klauwen zijn M10. Hier moet ik weer achteraan.
Maaaaar, we geven niet op!!