View Single Post
Old 18-03-2015, 15:45
Tommyboy Tommyboy is offline
Forum Newbee

Na lang niet gepost te hebben zal ik eens beginne met wat foto's op het forum te plaatsen. De problemen met de rdw en douane zijn ondertussen ook al opgelost! Dus als iemand wat moet weten wat te doen bij verloren of geen papieren kan je het altijd vragen. Zoals hier boven vermeld heb ik een golf 1 van 83 met een 1100cc erin, deze is volledig origineel. Er komt vant weekend een schroefkit van v max op en Pirelli 15'' velgjes die ik heb laten opmaken. Hier een foto van de Pirelli velgen:

Voor:

Na:

Nu ben ik aan het twijfelen om een motorswap te doen of nog te wachten tot na de zomer.. Als ik de swap niet nu zou doen dan zou ik wel graag webers of andere carbs en een spaghettispruitsuk op men 1100 willen, niet voor pk's natuurlijk maar gewoon het uiterlijk en de sound.. Maar begin toch meer naar de swap te neigen..

Het is deze motorblok dat ik heb, word momenteel nog uitgebouwd het is een 1.6 gti eg iemand wat tips of info met deze motor in te bouwen in een 1100 cc ??

Betere foto's volgen na het weekend als de motor uitgebouwd is. Alsook van de auto zelf
Reply With Quote