17-03-2015, 19:56
|
|
Postwhore
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Misha
Er zijn meer mensen die een vlamnieuwe Ferrari of Lamborghini nakijken dan een Rallye of een E30 M3 hoor. Voor Henk en Ingrid zijn dat gewoon oude Golfjes en oude 3-series, die hebben daar totaal geen weet van. Dat wij lopen te kwijlen langs die auto's wil niet zeggen dat 't gros dat doet, mensen zoals 'ons' zijn nog altijd een grote minderheid.
Looks is ook een kwestie van periodes. Het is logisch dat auto's er in 2015 anders uitzien dan in 1990, dat is trendgevoelig. Al die auto's die je opnoemt hebben boxed fenders, iets uit die tijd. Tegenwoordig is het weer wat anders wat herkenbaar is, overigens zie je de boxed fenders bij de hedendaagse top-Audi's ook weer terugkeren. Heeft alles met voorkeur te maken, jij wordt wappie van een Rallye, Pietje van een Veyron, Klaasje van een Impreza en Hansje geeft nergens niks om want die rijdt een Dacia.
|
Niet iedereen wil een auto om te worden nagekeken
Ik heb een Ferrari waar ik niet echt naar omkijk en steek toch meer geld en tijd in mijn mk2 dan hier boven genoemd.
Hier voor zou ik nog een Ferrari kunnen kopen, maar die auto staat mij prima in de schuur en kan mij niet echt bekoren en om aandacht zit ik ook al niet verlegen.
De Golf word ik gelukkig van, onverklaarbaar waar
|