14-03-2015, 09:05
|
|
Draaideur Donateur - Retroracer
|
|
Join Date: Mar 2005
Posts: 935
|
|
De koppeling idd.
Het uitlaatgas regenereer systeem. Als deze in werking treed schudt en trilt de motor als een malle tijdens het rijden. Dit duurt dan ongeveer een kwartier tot half uur. Volgens de dealer destijds moets ik daar maar mee leren leven toen die nieuw was , hoorde nu eenmaal bij deze motor.
Lekkage uitlaatspruitstuk , deze scheuren of trekken krom.
Lekkage servopomp waardoor de dynamo vol olie loopt en die het ook begeeft.
Aandrijfassen waar de spiebanen ruim van worden en hierdoor schieten ze er op een gegeven moment door en sta je stil.
Instrumentenpaneel wat na zo`n tien keer starten weer op de service now stand springt.
Krakende toplagers voorste veerpoten.
Verrotte uitlaat.
Roest wat spontaan onder de lak onstaat . Dit zijn net als wat je bij oude opels wel zag een soort puisten op de auto komen op de vreemdste plekken.
Voor de rest wel goede wagen.
__________________
There`s no substitute for Turbo engines
Rallyegolf 2.5 TFSI S-tronic Quattro
Rallyegolf
|