Thread: Dikke VI'en!
View Single Post
Old 10-03-2015, 08:50
Misha's Avatar
Misha Misha is offline
10k maniac

Send a message via MSN to Misha

Ik zou ook eerder voor die bovenste witte gaan hoor, die andere is een beetje te extreem naar m'n zin, bovendien combineren de stance en wielen ook niet met die rolkooi. Overigens is sowieso al het misplaatst vergelijk, 2 totaal verschillende stijlen.

Maar het valt me op dat jij bij zo ongeveer elke kwestie over bandenkeuzes/verlagingen weer even moet opperen hoe vierkant jij achter een flinke bandenmaat en niet extreem laag staat. Volgens mij weten we dat nou onderhand wel, na al die jaren. Je mening geven is natuurlijk leuk maar om telkens van die afkeurende reacties te lezen is een beetje vermoeiend, ik ervaar dat als geen waardering tonen voor iets waar een ander wellicht veel werk in heeft gestoken of zelfs gewoon waardering voor andere stijlen in het algemeen. Je kan ook een eens een keer zeggen 'goh, da's wel heftig zo static, respect voor het werk'. Ik snap dat dat een grote stap is om te nemen dus gewoon niet op elke Golf die niet in je straatje past reageren is ook 'n optie. Overigens formuleer je het (in dit geval) niet als mening, dat helpt ook niet.

Voor jouw beeldvorming, dit is voor mij een heel eind perfectie op Mk6 gebied: