View Single Post
Old 09-03-2015, 17:40
dubster.be's Avatar
dubster.be dubster.be is offline
Volksforum Donateur

leuk dat er iemand achter vraagt

ik was niet direct van plan in het kort te posten in mijn project topic, maar nu die toch bovenaan staat...

de golf 1 (g60) heeft ondertussen het eerste teken van leven gegeven. enkel nog de sprinter IC nog even tegoed aansluiten, koeling voorzien en dan kunnen we beginnen dromen over afstellen en eerste testrit
Foto's zullen dus binnenkort volgen.

Maar net zoals verleden jaar wilde ik niet met de daily naar Oostenrijk rijden. Verleden jaar was het wilde idee er om mijn T3 klaar te stomen, achteraf gezien niet haalbaar, gewoon teveel werk.

Maar een nieuw jaar, nieuwe kans Sinds enkele jaren had ik een caddy staan. kwam van een kennis van me, had 10 jaar binnen in de loods gestaan. Dus die maar even klaarstomen voor W'see 2015

Qua koetswerk was deze bikkelhard, enkel in de laadbak moesten er 3 kleine plaatjes ingelast worden. Kokers, klep, wielkasten,... alles was roest'vrij'. Nadeel was dus de lange stilstand, wat mechanisch wel een impact had. Ondertussen dus alle hens aan dek, momenteel wordt deze mechanisch volledig aangepakt (motor, remmen, leidingen, ophanging...)

voor de geïnteresseerden zet ik hier gewoon alle foto's op een rijtje. ook hier binnenkort updates

[URL=http://s145.photobucket.com/user/klaasmartens/media/WP_20141111_10_40_20_Pro_zpsrkjki7ir.jpg.html]

hope to see you al at Worthersee 2015
Reply With Quote