Quote:
Originally Posted by Area51
Ik had ook nog een Golf2 5deurs TDi project staan, maar die is -na het reeds verkopen van alle TDi techniek- met het ouwe ijzer meegegaan.
Inmiddels dus reeds 4 auto's de deur uit ('68 type3 variant, '75 Audi50, '89 T3 doka & '89 Golf2 TDi project) de 5e staat momenteel te koop (de '02 Polo Variant) en er ééntje (de 2001 Audi A2) voor teruggekocht !!
|
En hop, de Polo Variant is nu ook verkocht !!
Ik heb inmiddels ook besloten dat zodra de T3 weer rijdend is, de Golf2 óf verkocht gaat worden, óf de schorsing ingaat.
Dat laatste ivm het kwarttarief wat dadelijk op de T3 van toepassing is... die bus moet stilgezet gaan worden in de maanden dec. 2015 en jan. & feb. 2016. Kan ik die maanden de Golf weer gebruiken.
Zucht.... weer ff terug naar het 'basis'-wagenpark...
1966 T1 combi (kale, lege carrosserie, duitse papieren)
1966 T1 doka (kale, lege carrosserie, geen papieren, orgineel hollands)
1966 type3 variant (geschorst, orgineel hollands, spuiten en opbouwen)
1967 T1 Westfalia (rijdend, met APK)
1972 Ford Capri (geschorst, orgineel hollands)
1977 T2b (geschorst, orgineel hollands, 2L injectie)
1982 T3 (diesel, geschorst, ingevoerd in 2010, nu aan het ombouwen naar benzine)
1991 Golf2 (rijdend, met APK, daily driver)
en de 2001 Audi A2 (rijdend, ingevoerd in 2015, auto-van-vrouw, moet ik vanaf blijven!
)